GENIUS: NAIS INVENTIONS! (6GAMBAR)

Cool.

Aku minat untuk membuat sesuatu ciptaan yang baru. Sebenarnya aku mengambil subjek rekacipta masa form 5 dulu. Ciptaan aku masa tu ialah sejenis alat yang digunakan untuk membuka dan menukar starter lampu kalimantang.
Bagi aku sesuatu ciptaan baru tu sangat berguna selagi ianya tidak mendatangkan kesan yang buruk kepada orang lain. Di bawah ini merupakan beberapa ciptaan yang sangat cool dan funny.

Bagi yang suka memakai selipar di rumah, ini sangat sesuai, sambil berjalan boleh menyapu (2in1 action) :D


Ini pula untuk memastikan lantai rumah tidak calar daripada penggunaan kerusi. simple solution!.

Haha aku paling suka ini #genius! Aku tidak pandai menggunakan chopstik!

Sebagai seorang pengupi yang tegar, minum teh sudah menjadi kebiasaan. Lepas buat teh, uncang selalunya menjadi ganguan semasa tengah melayan teh yang sedap.

Bantal + topi? Boleh tidur anytime bagi kaki tidur. :))

Dan yang ini pula sangat cool~
via:kaleazy
p/s: idea setiap invention tu yang sebenarnya sangat penting.

Posted by dari tadi On 10/17/2011 02:45:00 PM0 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

0 komen:

Post a Comment