SAJA2: ADAKAH AKU KENA TROLL SELAMA INI?

Sebelum ni aku guna kerap yahoo search (time google belum femes).

Senang sebab aku guna yahoo mail. Tapi pada satu hari, ntah macamana, tiap kali aku taip (bookmark pun dah buat) yahoo.com, suka hati ja dia tukar pergi kepada m.yahoo.com (Msia yahoo lah tu). Masalahnya, aku lebih suka yahoo.com dari malaysia punya yahoo sebab news yang dipaparkan. yahoo.com = world news.

Ini berlaku kerap kali walaupun macam-macam cara dah buat dan sekarang, apabila aku login email yahoo, bila dah sign out, suka hati dia ja pergi tukar kepada sg.yahoo.com (singapore punya home)!

Jadi yang terbaik aku guna sekarang ialah google.com, setakat ini sangat bagus dan tiada masalah :D, Masuk part guna google ni, aku pun masuk lah google account aku, then tukar wallpaper(google home) kepada sesuatu yang hijau (sedap juga mata memandang) dan aku guna wallpaper seperti di bawah.


Haaa hijau kan? tenang hati mencari bahan-bahan, ilham pun senang masuk! Sekian lama aku guna wallpaper ni sebagai wallpaper untuk google home, baru aku perasan sesuatu, disana ada orang sedang berdiri dan merosakkan suasana hijau tersebut. Demmm!

    

Persoalannya, ADAKAH AKU KENA TROLL SELAMA INI?????FFFFuuuuuu!

Posted by dari tadi On 10/22/2011 10:05:00 PM0 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

0 komen:

Post a Comment