#MYPROJECT: TIBA2JAM6PETANG PART 1-KOLEKSI PHOTOSHOP AKU

Sebenarnya nama blog tiba2jam6petang berasal daripada sebuah album gambar di dalam facebook aku. Album ini mengandungi gambar2 projek photoshop yang diilhamkan aku sendiri (edit gambar). Walaupun photoshop yang aku buat amat amatur, tapi aku sangat suka apabila benda yang diilhamkan aku menjadi. Semenjak laptop aku rosak, semua projek2 photoshop aku yang ada didalam laptop itu sudah terkubur, Insyallah nanti aku akan backup balik. Jadi dalam entry ini, aku akan post balik gambar2 yang ada di dalam album tiba2jam6petang #sekian.

THE HOLLANDER-cover album tiba2jam6petang.

 
KAMEN VS ARSENAL


THE PENALTY KICK


 KAWAN YANG KAMEN


 THE ULTRA BAH

RARE ITEM

bersambung....part 2

Posted by dari tadi On 10/19/2011 07:19:00 PM3 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

3 comments: