#MYPROJECT: TIBA2JAM6PETANG PART 3-KOLEKSI PHOTOSHOP AKU

Gambar2 pada part yang ketiga ini bukanlah terkandung di dalam album tiba2jam6petang. Gambar2 ini merupakan projek photoshop aku yang lain dan pernah di postkan di fb dan laman web yang lain.

OH PIJIK BOLEH- merupakan gambar photoshop yang pertama siap sejak projek photoshop aku dimulakan. Time ni skill masih lagi dibawah tahap budak baru kenal photoshop. Tengok pun dah tahu, betul2 noobs punya photoshop(gelap h). Apapun gambar ini sempat dijadikan layout FRIENDSTER aku dulu :D

 


PHYSICS WITH ELECTRONICS- khas dibuat untuk coursemate dan budak2 pijik yang seangkatan dengan aku :)

    
kami menikmati hidup setiap hari dengan 8.91N,

kami masih hidup walaupun dilanggar photon berkelajuan 2.998m/s,

kami merasai circular motion d bulatan ums,

kami bersatu seperti resultant force,

kami ialah......FE!


 THE JOURNAL- Diilhamkan semasa mula membuat final year project.B-)


lepas ni tidak tahu bila lagi mahu buat projek photoshop semula, mungkin tunggu aku dapat backup balik file2 dari laptop yang rosak tu. Insyallah.


part 1
part 2
TAMAT

Posted by dari tadi On 10/20/2011 03:38:00 PM1 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

1 comment: