SAJA2: UJELLYI’VEANILLUSIONBIKE masuk trollfacecomic.com,

Disebabkan keboringan, tadi pagi aku hantar basikal troll yang aku buat ke laman tumblr trollfacecomic.com. Bila check balik pada waktu malam, komik aku sudah dipostkan. Sila lihat di sini.

Aku pun bangga jap walaupun sesiapa yang hantar komik troll sana mungkin akan dipost juga. Apapun, selamat menjelajah ke seluruh dunia basikal troll aku! haha

update:
Aku sudah padam laman tumblr disebabkan aku tidak begitu aktif di sana. Untuk lihat gambar asal, sila ke entry, ujellyiveanillusionbike.

Apapun, jelajah basikal troll ke seluruh dunia telah terbukti berjaya. Sila baca berita terkini dalam entry SAJA2: Jelajah basikal troll dari Sabah ke seluruh dunia telah berjaya.

p/s: u jelly bro? *trollface*

Posted by dari tadi On 11/22/2011 03:31:00 AM0 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

0 komen:

Post a Comment