DESIGN ICON TWITTER YANG UNIK

Aku bukan seorang yang sangat suka bertwitter, tapi kalau dah boring, hp ditangan. Apa lagi bertwitt lah yang bukan2. Sudah la FB aku sync dengan twitter, maka  automatiklah wall FB di spam dengan status2 daripada twitter aku. Mungkin ada yang stress lihat status FB aku yang berlambak di update berpunca daripada twitter, apakan daya bro, itu adalah troll semata-mata. u mad bro? :))

Ok cukup pasal cerita diatas, gambar dibawah ialah icon2 twitter yang didesign dan diambil daripada designcontest.com. Anda juga boleh mengundi icon kegemaran anda di website tersebut. Burung robot bagi aku sangat cool! :D
















via: designcontest.com

p/s: aku stress juga kadang2 bila mood mahu bertwitt, tapi twitter over capacity pula. kawanan burung tengah angkut ikan paus yang keluar! :))

Posted by dari tadi On 12/07/2011 03:20:00 AM2 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

2 comments: