DESIGN KATIL BERKONSEPKAN FACEBOOK (3GAMBAR)

Sekarang Facebook pun dah jadi katil.

Semasa belajar dulu, kalau boleh semua barang aku bawa naik atas katil. Aku mengimpikan sebuah katil yang mempunyai meja untuk study dan letak laptop pada masa yang sama, tetapi tidak kepada tandas!

Katil konsep yang direka oleh Tomislav Zvonari─ç daripada DevianTom ini amat hampir kepada citarasa dan katil yang aku mahukan selama ini. Cuma ada penghalang pada huruf "f" di tengah katil tersebut.

Katil idaman aku ialah, apabila penat dan mengantuk, aku just jatuhkan diri kebelakang dah boleh rehat dan tidur (pemalas tahap gaban). Aku memang tidak suka duduk beberapa jam depan meja untuk study, buat kerja mahupun online, boleh sakit belakang! Apapun, bagus juga idea beliau ini, tapi jangan terkena insomnia sebab Facebook pula. :>



source: deviantom

Posted by dari tadi On 12/30/2011 10:25:00 PM0 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

0 komen:

Post a Comment