HEADER FACEBOOK TIMELINE YANG COOL DAN TROLL (10GAMBAR)

Yeah. Sudah tukar profile Facebook anda kepada Facebook timeline?

Aku tidak tahu kenapa ada yang tidak suka kepada Facebook Timeline. Mungkin nampak semak dan serabut. Macam Facebook ticker juga dulu, nampak sangat semak dan kacau tapi sekarang kan dah senang stalk orang. Haha.

Ok, lupakan masalah semak atau tidak, bagi yang dah guna Facebook timeline macam aku, mesti sudah tahu cara guna Timeline dengan betul kan? Apapun, sila ubah setting supaya privisi anda tidak terpapar kepada umum.

Perkara yang paling menarik mengenai Facebook timeline ini semestinya tentang header yang mengingatkan aku kepada zaman Friendster dan My Space. Dengan adanya header ini, suda pasti ramai manusia di luar sana akan datang dengan pelbagai idea kreatif.

Salah satunya ialah Sam Spratt yang membuat header untuk Facebook timeline ini daripada icon-icon ragecomics. Jom layan header yang beliau hasilkan. Sungguh trolling in the deep!










All Photos by samspratt

Buat masa ini, aku masih suka header yang pertama sekali aku buat untuk Facebook sendiri bwhahaha! Lulz.
    

Posted by dari tadi On 12/27/2011 04:12:00 PM0 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

0 komen:

Post a Comment