SAJA2: goodbye 2011

Yeah.

Sejak sibuk dalam 2 hari yang lepas, mood blogging aku mula hilang ditambah lagi tidak boleh ping entry di Group blogger Fb, hadoi. I dunno whats the problem here.

Tapi tidak apalah, teruskan blogging juga sebab aku pecaya, ada juga follower yang akan baca blog ini. hehe

Aku mula aktif blogging balik sejak 3 bulan yang lalu, jadi sekarang dah hujung tahun, tapi target entry untuk tiga bulan ini cukup memuaskan, oktober (79 entries)november (164 entries) dan desember (167+ entries) jadi dah cover untuk entries sepanjang tahun lah kirannya. haha kalau sebelum ni, malas sangat pada tahun 2010, aku hanya buat 10 entries! haha semuanya personal punya.

Harap2 masuk 2012, aku masih rajin buat entry baru (walau bukan setiap hari), walaupun sibuk dengan mencari perkerjaan (ini paling utama)target untuk entries setiap bulan, mungkin 30 sahaja. sikit kan? kalau banyak info, banyak la entry yang di post :D

Tapi tidak kisah lah update kah tidak, yang penting blogging ni ikut mood, idea dan ikhlas. Perkara yang sangat best dapat cari kawan baru, tukar maklumat, idea dan boleh menambah pendapatan sampingan juga kan? (walaupun sangat siput duit mahu masuk haha)

Ok lah, jumpa lagi di next entry :))

Posted by dari tadi On 12/26/2011 01:17:00 PM0 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

0 komen:

Post a Comment