LOL COMIC: BILA SEBALIKNYA

Hahaha nice!

Aku dah lama tidak buka 9gag, makin boring aku rasa. Tapi bila semakin banyak noobs claim semua dari sana (9gag tu hanya website perkongsian), makin malas pula mahu 9gagging. Btw, ini bukan pasal 9gag.

Walaupun aku ada akaun tumblr, aku tidak aktif disana. Tapi aku still follow beberapa blog tumblr dan yang terbaru ialah stickycinemafloor. Aku suka sangat komik dalam blog ini, ada originality, tidak seperti mycomic aku yang rembat characters daripada ragecomic walaupun jalan cerita sendiri punya idea. :D
Sebenarnya aku tidak pandai melukis pun, jadi dengan adanya character ragecomic ini semua (baca: internet memes), bolehlah aku buat komik untuk melepaskan idea2 yang terkurung dalam otak ni. :))

Komik di bawah ni daripada stickycinemafloor, sungguh funny dan cute. haha

credit: stickycinemafloor

Posted by dari tadi On 1/09/2012 03:48:00 PM0 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

0 komen:

Post a Comment