#MYPROJECT: PHOTOSHOP GUNUNG KINABALU MENJADI SESUMPAH GERGASI

Hampir setahun laptop aku rosak, segala dokumen dan gambar berjaya di backup kembali akhirnya.

Aku percaya semua orang pun boleh menghasilkan photoshop, tapi yang membezakan hasil photoshop anda dengan orang lain ialah idea dan sudah tentu jika anda pakar photoshop, hasilnya lebih menakjubkan.

Aku tidak mahir sangat menggunakan photoshop, tapi kalau sudah datang ilham, memang main belasah sehingga apa yang diilhamkan menjadi. Jom lihat hasil terbaru lagi amatur daripada sesi photoshop aku :>

Sebenarnya aku mahu letakkan seekor naga, tapi tidak jumpa gambar yang sesuai daripada Mr. google haha.

edit 1.

edit 2.

Gambar asal.

Posted by dari tadi On 2/21/2012 07:47:00 PM0 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

0 komen:

Post a Comment