SAJA2: Follow dan di follow.

Lamanya tidak buat entry saja2 haha.

Untuk pengetahuan rakan blogger yang lain, sebenarnya aku hanya follow balik blog anda jika nama anda ada dalam senarai follower blog ini. Antara sebab aku tidak follow balik ialah disebabkan tiada sebarang link untuk follow balik blog anda.

Jadi minta maaf kepada anda yang tidak dapat di-follow balik dan juga bagi para spammer (URL blog dengan link biru) di FB groups yang minta di-follow. Sebenarnya aku lebih menghargai orang yang follow blog ini secara ikhlas dan sebagai balasan, aku akan follow balik blog tersebut. Sekian.

Updated: Sebarang blog lucah dan blog taksub politik serta blog ajaran sesat juga aku tidak akan follow! Harap maklum.

Posted by dari tadi On 4/21/2012 12:50:00 AM5 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

5 comments:

  1. waa lamanya tak jenguk blog kamu...den dtg lagi..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe lama xmuncul? atau aku xperasan miss obsesi da tuka nama? haha :D

      Delete
    2. mmg lama tak muncul..haha , kalau balik kolej tak sempat nak bukak blog. (bajet busy) . hehehehe

      Delete
    3. oh..btl la lma xmncul.hehe slmt blogging kembali:)

      Delete