COOL: FOTOGRAFI SERANGGA JARAK DEKAT (15GAMBAR)

Mari melihat rupa serangga dari jarak dekat.

Gambar-gambar serangga secara close-up di bawah diambil oleh seorang jurugambar daripada Peru, Omid Golzar. Kebanyakan karya beliau melibatkan benda-benda kecil terutamanya yang melibatkan macro photography.

Anda boleh melihat lebih banyak gambar serangga dari jarak melalui laman web beliau di sini. Kesemuanya gambar serangga yang diambil oleh beliau sangat cool dan professional!















All photos © Omid Golzar via: 99popular

Posted by dari tadi On 6/02/2012 08:42:00 PM2 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

2 comments:

  1. salam...boleh tny x?
    kanapa ek blog saya xleh view gmbr?
    http://iszzwatever.blogspot.com/
    sejak saya pkai phone baru,saya pakai email blog nie...jadi cam2 lak blog saya..
    xtau la sebab saya pkai email 2 untuk android ke ape?
    boleh tolong erk?
    nie email saya thegolgiwatever@gmail.com

    ReplyDelete