COOL: HOODIE PERISAI YANG TERSANGAT WIN (4GAMBAR)

Cool.

Grey Knight Armored Hoodie mungkin adalah antara hoodie yang paling menarik pernah aku paparkan selepas hoodie Mighty Morphin Power Rangers dan juga Star Wars.

Hoodie ini merupakan rekaan Chadwick John DIllon. Jika anda berminat untuk memiliki hoodie ini, ianya boleh ditempah melalui laman etsy.com. Hoodie yang tersangat win!




via: superpunch

Posted by dari tadi On 6/13/2012 08:38:00 AM1 komen
Reactions:
Tiba2 Hot Tips: Bagaimana memberi hadiah unik untuk orang tersayang
Blog Widget by LinkWithin

1 comment:

  1. Salam perkenalan. Blog saya masih baru lagi. Harap dapat support blog saya dgn jd follower dan klik like blog saya. Saya dah follow blog ni =)

    http://apelak.blogspot.com/2012/06/mari-jadi-jiran-blog-saya.html

    ReplyDelete